A lehető legjobb vásárlói élmény biztosítása érdekében weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk. Webáruházunk böngészésével elfogadja ezek alkalmazását a Cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében.

Termékek

GARANCIA

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk! 
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.

Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

  • A nyugta vagy számla egy példánya
  • Az átadás/átvételi dokumentum egy példánya
  • A termékhez mellékelt FORGALMAZÓI GARANCIA JEGY

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a BIOKOPRI Kft. kizárólag a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalja a cserét.
Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni az ECOHEAT webáruház szerviz vevőszolgálatán, az info@ecoheat.hu és/vagy a szerviz@biokopri.hu e-mail címen. Kérjük, a hiba bejelentés során minden esetben adjon meg egy közvetlen telefonos elérhetőséget is. Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor kizárólag a hivatalos gyári szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállaljuk a 72 órán belül meghibásodott termék cseréjét.
 

Az Eldom elektromos átfolyós vízmelegítők (E41; E42; E51; E52; Beta7 típusú készülékek) esetében, garanciális probléma esetén a termék visszaküldése szükséges a bevizsgáláshoz. Bevizsgálás után a terméket javítjuk, nagyobb probléma esetén cseréljük. 

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálatunkon.


Letölthető garanciális feltételek  (kattintson az ikonra)

Garanciális beüzemelés